Wednesday, January 7, 2009

betul ke???

Masa cuti 2 bulan ni gua tetibe lak tegerak hati nk baca buku 'MIND GAMES' yg pak long gua bg tahun lepas...
selama ni kalo pak long gua tanya gua mesti ckp da abes baca...
haha...padan muka...kene kencing ngan gua...
sape suruh bg buku tebal2...
ok3...gua ngaku gua malas...
tapi ni bukan salah ibu mengandung bukan juga salah bapa yg...
eh lucah lak...
bebalik pd buku td...
bile gua da bace buku tu gua rasa tertarik ngan ayat ni...

"Life is a mind game.Success is in the head"

kalo gua x silap ini maksud de kalo gua yakin gua bole makne ye gua betol2 bole...
hmm...
kalo gua yakin yg liana jasmir (gua pon x tau ejaan ni btol ke x..) tu syok kt gua...
rase-rasenye de syok x kt gua???


notakakihensem:gua ni x la bendul sgt...post ni skadar suka2 tanpa sedikit rasa serius pon...haha...

2 comments:

adin said...

kalo gua yakin nk jadi tumbuhan organik..agak nye boleh jd ke x ek???

Pan said...

jgn kata tumbuhan organik...tumbuhan plastik pon bole...