Thursday, January 29, 2009

fucking bored...

Arghhhh!!!!
gua dilanda wabak fucking bored...
ya fucking bored...
bukan bored of fucking...(eh ape ni???)
macam2 gua da buat...
gua da try layan lgu2 favourite gua...
layan movie2 favourite gua...
layan blog2 fav gua...
minum air fav gua...
makan makanan fav gua...
huh...cukup stakat 2...kalo gua sambung lagi mungkin gua akan makan lutut2 lu sume malam ni...
baik...
gua da tahu...
gua akan cuba cari hobi baru...
erm...cleavage appreciation...ah baik jangan...
arghh!!!
gua x tau...
xkn gua nk jdkan hantuk kepala kat dinding sebagai hobi...
ataupon main lampu...
ataupon merapu...
ataupon menyapu...
fuck...
i need help...
bg la cadangan kt gua...

10 comments:

dauskecik said...

hehe..ni ke yg keje ko dok ngadap laptop burok ko tu..hahah..blog tempat hasil luahan perasaan tu..hihihi..

Iris said...

try pegi kaco sape2 di depan mate..
ok??

tomato_masam said...

j0m p lepak kart rasta/uptown, hoh0ho`

Shafri said...

adeyh.. hehe.. pg menyelam lol weiyh.. wakakaka...

lianalim said...

akU pon cm da kena sinDrom Fucking bOred neh~
mane tah asal dye tatao~
babun sunggo~

lolx :D

FAZ said...

aku ada perasan gak tikar sejadah dan kitab yasin yang ada tu duk panggil2 nama kau gunakan dia.

kau ada perasan tak?!

asbestos kulukux said...

ap kate main pool???

lupe bute kale mne leh main pool!!

Tuyunz said...

ge la blog saye...mudah citer...kutuk pon takpe...huhu

Pan said...

dauskecik - org last yg ckp laptop ak burok da lame asuk kubor...

Iris - ni dpn ata ak de ko je ni...nk kne kaco ko ke???
haha...

tomato_masam - wah...keain jauh g ajk lepak...

shafri - menyelam??? asl lak x suruh ak lari dlm guni ke tiup tepung ke???

liana - sindrom ni dtg nye dari nigeria fyi...haha...

faz - ak perasan gak...zzzz....

kulukux - ak wat silap skali je ko da kutuk cm sial kn...babi!!!!

yuna - baik!!!

Pan said...

sorry r...
byk typo la...
kalo de ayat x phm kt comment atas ni try r tmbah huruf m...
sbb button m kt laptop ni da cm celaka...