Wednesday, January 14, 2009

lec paling gengster gua stakat ni...

Arini gua masuk klas Basic CNC Turret Punching Programming...
panjangkn nama de???
tapi seperti biase nama singkatan mesti ada...
seperti fakhri dipanggil fakh...sudin dipanggil din...firdaus dipanggil os dan salamat dipanggil mat...
subject ni hanya dipanggil CNC...
maksudnya??
gua belum blaja...
maybe i'll tell u the meaning of CNC next week...(yea rite)
I'm sure that most of u pernah la dpt lec gengster2 ni...
but i'm sure yours cannot beat mine...
gua punya lec bernama John (bukan nama sebenar)...
dia ni sorg yg agak strict la...
katanya nk blaja dgn dia mesti obey his rules...
1st - dtg klas awal...
2nd - when he talks no one else can talk...
3rd - wear appropriate attire during his class...

he also mention dat dia nk jadi askar dulu tapi x dapat...
gua pon x tau apa kes...
tapi yg buat gua ckp de ni gengster is dat awal2 dia da warning...

"sapa yg x patuh arahan jaga-jaga la..."
"saya ni da lama dalam bidang ni..."
"saya banyak kenal orang..."
"saya suka biarkan tangan saya bersih ye.."
"saya x kan sentuh kamu..."
"tapi kalo kamu buat hal siap la..."
"saya knal ramai kaki pukul dan pembunuh upahan..."
"brani buat la pasal..."

pergh...
gua terkesima la kan...
bahaya ini lec...
haha...
gengster x gengster???

notakakikiri: i think i'm gonna enjoy his class...dan kpd mr john saya bole jadi
pembunuh upahan anda...harga bole dirunding...

notakakitambahan: gua telah diugut oleh seseorang..dia memaksa gua menulis begini...
anak pak azhar is my verrryyyyy nice friend...kalo x gua akan d pancung serta-
merta...


11 comments:

adin said...

kalo aku nk panggil deris..'DERIS BEAR'..boleh x agaknye..

Anonymous said...

babi punya lec...

sruh dia lawan dota ngan aku kalu dia brani

Pan said...

fakhrudin = bala...

Pan said...

xdehal nye...
t ak suruh de celen dota ngan ank...

AIZAT BARON said...

cnc
computer numerical control
gabungan cibai kuasa dua darab lima kali gabungan otak lembu
terkedu.
stakat lec tu
aku ajk men congkak mesti serender beb

Pan said...

ye ke jat???
ko men guli ngan ak pon x lpas...
lg nk men congkak...

Shafri said...

skill ingat kt fakf nowh.. hohoo

Pan said...
This comment has been removed by the author.
wawa said...

to: anak pak deris

mengong nye dak!!..i expected sumtg more..stakat itu je tidak mengharukan..hahah..

from:anak pak azhar

lianalim said...

syal~ rOwk kille lect kO~!
muke ade gaNas ka?
posT pic lect gaNgster ko tu~!

\nnn/
pEace!

Pan said...

wawa - eyo la...nnt ak wat lg terharu nye utk ko...

liana - haha...muke de ade la cm stonecold kot...t ak post pic de...