Friday, January 16, 2009

hmm...

hm...
sudah agak lama gua solo...
kadang2 teringin gak berdua...
gua ni jenis memilih so jangan mengamok jika lu tiada dalam wishlist gua...
gua da setkan target gua...
gua akan cuba memikat wanita2 di bawah ini...
jika gagal dalam tempoh 3 hari ini, gua akan kembali berstatus single...

1) Lady Gaga
2) Zooey Deschanel
3) Olga Kurylenko
4) Jessica Alba

Cmne???
Bole x bole??
haha...

notakakigaga: gua suke mengarot di pagi yg mengarut ni...
mintak maaf la ye...

11 comments:

Iris said...

kalo cmtu kamu kene stay single la..
heee~

nice blog...

wawa said...

hmm..mmg tak dapat ah nak membantu..selamat membujang sampai ke hari tua..

Shafri said...

adeyh.. single smpai tua...
merngga agi ka?

AIZAT BARON said...

bole tahan bingai gak ko nii.....

mengaku je la ko ni nk jd gay

hahahahha

Pan said...

Iris - thanx...aritu rihanna
call...
btw she said;
"hye there, im available!!"
tapi dgn slambe gua ckp;

"Sorry ur not in my list"
ceee...haha.

Wawa - jgn ckp cmtu...
kunk jd tol2 kunk...
ko la kne bantu...haha...

akugumbira - GUA X RANGGA!!!!
ARGHHHH!!!
ganas x??

Jat - gay wak lu!!
haha...

wawa said...

ehehe..ko cakap je kencang mengalahkan agin yg kencang..tahu pun kecot.haha..ko nak soh aku bantu dari segi pe?

tomato_masam said...

berjaya ke tackle mereka2 tu~ =)

Pan said...

wawa - tackle kn lady gaga utk ak...
haha...

tomato masam - haha...blom cbe blom tau...

+ Nur Alia Atika Siswandy+ said...

+hahaha..+

+membujang la kamo smpai ke tua..+

+nobody's perfect..+

+n kiter slalu xkn dpt aper yg kiter nakk..+

+tp kiter kne bersyukur dgn aper yg kiter ader..+

+kn3??+

+hehe..+

[+_+]

FAZ said...

naomi campbell

bagi aku memang sesuai untuk kau.cubalah.

series!!!

Tuyunz said...

single lagi besh..