Tuesday, January 20, 2009

hebat ke hensem...

huh...
memang x sia2 gua dtg blaja kt UniKL ni...
banyak beb bende baru yg gua blaja...
plg latest time jumaat lpas...
gua masuk klas Project Management...

ye kepada yg berotak kuning atau biru tiada santapan rohani untuk anda walaupun nama kelas ni 'Project'...

sebelum ni gua ingat lelaki ni de byk jenis...
lelaki macho, lelaki jambu, lelaki buaya darat(siap de lagu tah sape nyanyi tah)and so on la...
tapi lecturer gua yg bernama Chot (bkn nama sebenar) telah menyedarkan gua...
sebenarnye lelaki ni de 2 jenis sahaja...

1st lelaki hebat....
2nd lelaki hensem...

Gua pon jd pelik ngan pe yg lec gua ckp...
lepas tu lec gua pon cakap...

"Betol dalam dunia ni de 2 jenis je lelaki.."
"hebat dan hensem..."
"macam saya ni bukan jenis hensem..."
"saya ngaku..."
"tapi saya ni jenis yg hebat.."
"biase la...anak 8 kn???"
"ha...hebatkan??"

bole tahan gak lec gua ni...haha...
tapi kalo dipikir-pikirkan balik...
it does make sense...
haha...
so...
lu laki cmne???

notakakihebat:ni cter btol gua x bohong...
neway girls out there xde unsur2 18sx disini ye jd jgn malu2 nk baca...
kalo de yg x setuju comment la...haha...

10 comments:

tomato_masam said...

kiter perempuan hebat ley??
hahaha
tp kalo laki hebat + hensem ada tak?

wawa said...

woit..habes tuh ko nie kategori pe?anak lom de gcane nak tahu hbt?hahahha..handsome?naaww i dunt think so..haha.so u r definitely not under those two categories..ur statement is false babe..there are more than 2 act.

Tuyunz said...

hehe.kadang2 hebat2 pon tade anak gak.wekk

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hahaha...

memang agak hebat entry ni...

persolannya penulisnye hebat atau hensem kah???

huhu...

Pan said...

tomato_masam - ade...
1 in a million...lec aku ckp pae tah nama de...x silap aku pan kot...haha...

wawa - ayat2 kamu menggambarkan ke-jeles-an kamu pada aku...haha...

yunakira - xtau..xtau...haha...

gksb - hebat atau hensem kah??
kalo 2-2 bole kah??
haha...

FAZ said...

aku drop out dr kategori dia...

comel!!

mana boleh same dgn hensem.

tomato_masam said...

sure ke lecturer tu cakap nama Pan?

ahahhaa

mesti tak korek tinge ni`

Pan said...

faz - comel wak lu!!!

tomato_masam - aku korek tinge da cm mkn nasi...3 kali sehari...haha...jd ngan confidentnye aku dengar lec 2 ckp nama pan...haha...

Tuyunz said...

ala...nak tinggalkan kesan pon susa..kene wat kat komen...request leh?huhu

Pan said...

haha...nk request eh???
request pe??