Monday, February 9, 2009

rock on dude...

gua ada membe...
dia sorang yg rock katanye...
gua gelarkan dia sebagai adinsantapanrohani...
citer ni nk menggambarkan betapa rocknye member gua ni...

di suatu malam...
di dalam kereta super-duper sport 850cc gua...
semasa berhenti untuk mencucuk duit...

pan-d-macho-guy : ko x nk cucuk duit ke din??
adinsantapanrohani : xnk r...duit tgh ade g ni...
pan-d-macho-guy : ok...xnk xpe...tunggu daus jap...
adinsantapanrohani : ok...

nada dering telefon..."tertutup sudah pintu...pintu hatiku..."

pan-d-macho-guy : ah sudah...agnes da menyanyi...telepon ko ke??
adinsantapanrohani : eh mane ade...jap ea..(menjawab telefon) ... erm...hello awak...knape??
pan-d-macho-guy : fuck bukan ko nye...haha...
awek-on-d-fon : nape mmbe awak gelak??
adinsantapanrohani : sebab dia cakap awak debab...hehe...
tapi xpe..debab2 pon kite suke...hehe
blabalablaxbolebla...ntah pe yg dibualkn...
pan-d-macho-guy : hm...ntah ble mase ak ckp cmtu...
adinsantapanrohani : (habis bergayut...) ha...da jom r...daus pon da sampai...
pan-d-macho-guy : fuck...jiwang...haha...
adinsantapanrohani : eh...mana ade...gua rock beb!!!
pan-d-macho-guy : a'ah ko mmg rock...
adinsantapanrohani : ha tau xpe....

camtu la citernye...
cam celaka...
haha...
rock x rock??

notakakirock: mangkuk tandas ye din???

9 comments:

Mr FiQ D cNi said...

hahahah..aku rsa dia nie dah tkar mnjadi "pencinta wanita" la..hahah..ada tman bunga la plak ..hahahh..lagu dia mmg akan jdi top 3 la...agnes gua nyer k..lu nk guna lagu dia xpe..hihih.
AKU PON TRUT TKEJUT GAK APABILA NADA I2 BKUMANDANG WAT PTAMA KALINYE DLU KT HP DIA..kaget aku.."aku di selubungi ketidak percayaan"..hahaha

Mr FiQ D cNi said...

anda tlah di tag cik ipandol..hahah

Iris said...

rock la sangat~ heee~

FAZ said...

weh!!pe lu ingat rockers takde hati dan perasaan ke?!

adin said...

entah ko nie...btol tu faz!!chentek sikit lu...!!!


p/s gaya mcm mahu lancar kn serangan bls jekk...uhmmm...lu siap...serangan bertalu-talu dr aku pasnie...next month ijat lak kne!!!!kahkahkah...

Miss Aisyah said...

gle "rock" kwn k0..
pesal die xletak lagu Tomok je..
h0h0..
kem slm same itu adinsantapanrohani

Pan said...

fiq - tau xpe...pecinta wanita merangkap mat lendir ngan mat bunga...ak baru pas kne tag...nnt r ak wat ko nye tag...

iris - mmg rock...haha...

faz - ak tau...sebab tu ak tulis die rock...

adin - agak2 nak kne kan ijat lak gtau ak...haha...ko mmg fxxker...

[sya] - nk knal ke??? adin kt atas ni die la...haha...

asbestos kulukux said...

ak xkesah din rock ke x...tpi ak jeles...apsal????xbleh???

tomato_masam said...

orang yang jiwa rocker mmg jiwang..kan kan~ hehe`