Wednesday, February 25, 2009

entri frust gua yang pertama dan terakhir...

gua agak sibuk kebelakangan ini...
macam-macam hal nak disetelkan...
bila jadi macam ni gua rasa agak tension...
dan tension gua makin menjadi-jadi bila:

situasi 1:
berjumpa dengan lecturer...
bentangkan pasal final project...
bila gua terangkan...
dia cuma cakap "erm...ok...lepas tu...erm...ok...saya faham..."
tolonglah...adik gua pon bole jadi lecturer kalau macam tu...

situasi 2:
bawak 3 project untuk di propose pada lecturer...
terangkan sebaik mungkin...
lepas tu gua pon tanya kat lec gua...

"erm encik...macam mana project ni?"

jawapan lec gua...

"erm saya rasa project ni simple sangat lah"
ni baru jawapan untuk project 1st...

"erm yang ni pilak cuba guna satu motor je...kalo banyak motor mahal kos.."
jawapan projek kedua...

"owh kalo yang ini saya rasa x sesuai..."
jawapan untuk projek ketiga...

gua pon jawab...

"erm takpelah kalau macam tu encik..."

lepas ni tobat gua x tanya lec tu lagi...

situasi 3:
pagi gua jumpa lec...
gua tanya...
dia jawab...

"encik...free pukul berapa encik??"
"owh saya free dalam pukul enam gitu la..."
"nanti pukul saya datang amek projek ea encik??"
"okok"

dalam pukul 5.45 hujan lebat...
gua redah dengan harapan lulus la final year project gua...
sampai bilik lec dalam keadaan basah...

"assalamualaikum encik..."
"waalaikumussalam.."
"encik kata na bagi projek encik"
"erm...saya sibuk sikit la...kalau dalam kelas esok boleh x??"
"pergh...hm...ok la encik.."

baik gua cakap dengan dinding...

huh...
cukup la sampai sini...
makin banyak dosa gua...
sekian...

notakakifrust: gua bukan buat blog nak luah perasaan...sebab tu tajuk entri ni 'entri frust gua yang pertama dan terakhir' .





8 comments:

lianalim said...

lecturer 'rowk' abes~
cm sengal~
huu
sabo jela ek~
:)

chentaMAYA said...

wehheeww~
lect kan!
hee~

Iris said...

sbr jek la...

FAZ said...

sudah la lu.nak salah kan lecterur pulak pasal frust.

dah ada awek sekarang macam macam hal je.masa untuk kawan kawan pon dah takde!!

Unknown said...

tp dlm filem ni, dia super kurus.. mmg la dia super hot.. :)

Pan said...

liana - nasib baik ko ckp cmtu...sejuk ati ak...haha...

chentamaya - lec 2 masih single...nk knal??haha...

iris - ak mmg penyabar orgnye...

faz - bla la...mane pnah ak xde mase utk korg...

cairell - super kurus eh?? 2 la aritu ak da tegur die...x sangka lak die ikot ckp ak...haha...yeye je...

tomato_masam said...

aduh...giler tensen kalo dapat lecturer camtu
mmg sakit hati
tp nk wart cam ne..
lecturer tetap lecturer
n student tetap student
hihi~ terima ajew la hendaknya~

wawa said...

babe..ape nie tense2.this is a good stress u know..stress yg bley motivate u to do better in future..btl kan?kan?nak ngelak stress, u kne gne formula 10 B's..which are..

1. bernafas
2. bertenang
3. bersenam
4. berlepak
5. bercakap dgn member (xpress ur
feelings)
6. berdoa (hikhik.i know u sgt
RAJEN berdoa)
7. buat hati kering bile lec kasi
komen
8. berurut (u need a massage
duh..suh je dak umah urut.=p)
9. bersabar
10. alah..banyak ah B'ssss..dah
terupe dah pe g satu. lu pikir
sendiri ah.

OK.im done..