Sunday, February 15, 2009

Baca ni please...

Kepada semua yg baca post gua td...
serius...
bukan gua yg buat...
ni semua dilakukan oleh celaka 1, celaka 2 dan seterusnya...
gua terlalu asyik melayan movie crow zero mungkin...
bukan salah gua sebab leka...
salah director movie yg membuat cerita yg amat masyuk...
bila si celaka 1 nk blk, dia hanya suruh gua bersabar...
mulanya gua pon x tau kenapa...
tapi sekarang gua tau...
kepada si celaka 1...


pergi main jauh2 la loser!!!


kalau lu sume da biasa baca post2 gua...
pasti lu sume tau...
cara tulisan gua bukan begitu...
sekian...

yang teraniaya,
pan...

notakakicelaka: aik...main ganas nampak...



12 comments:

Mr FiQ D cNi said...

yeke??
sape erk yg anaiya ko 2 erk
bdk kcik erk??

Iris said...

ptt la peli semacam..
hahha~

doa org teraniaya cpt termakbul tau..
huhu~

crows zero cite best~

Miss Aisyah said...

wakakakakak!!!
lucu lah siot..
gle bes dak celake ko tuh ngarang pos jiwang..

AIZAT BARON said...

owh ptut la
mahluk kecik pnye angkara
hahahahah
u punked

wawa said...

makhluk kecik tuh sape?bukan seme member2 ko seme kecik ke?ko je besaw

Shafri said...

adeyh.. nk cover laa konon.. cilakak pan.. ank bajet ak xtaw ka.. wakakaka

Tuyunz said...

nape tak delete je?hehehehe.ok gak tu

Pan said...

fiq - sape g kalo bukan die...

Iris - harap2 da doa aku makbul kn?? btw...crows zero mmg tersangat best...

[sya] - try la bkak blog die...kepala mekanikal...adde kt ak nye link..

jat - yea i'm punked!!!

wawa - ni lg kecik...haha...

shafri - hg knai ak da berapa lama?? xkn hang x tau akk cmna...
haha..

yunakira - igt nk delete je...tapi ramai da comment...kunk nnt org ckp pe lak kn...

asbestos kulukux said...

cover line!!!!!!!
ko leh wat ap2 je kat blog ko...
ko nak bkate lucah ke,jiwang,seram,pondok2,dongeng,atuk nenek pye cite...
kami xleh halang....

FAZ said...

bukan main ganas cuma aku lebih bijak daripada kau.

one word only...

jiwang!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!

Unknown said...

hahaha.. good good..

anyway, please view my blog ya.. >>cairell.blogspot.com

miss jiejie said...

hehehe..yo kew ~~
gile ganas laaa ~~