Wednesday, August 26, 2009

Teknik mengorat awek #1...

Gua nampak awek cun tadi...
sikit lagi nak berdarah hidung...
tapi gua control...
mana boleh cair senang2...
tak irfan la kn???
haha...
ayat celaka besar...

ok...
tak lama lepas tu gua tiba2 dapat ilham...
esok kalo gua nampak awek tu lagi gua akan cakap begini...
"hye awak.."
"penah dengar lagu jamal tak??"
"ala lagu dia cmni..."

pastu gua pon nyanyi...
"sapa bilang gadis melayu x menawan...x menarik hati..."
fuh memang bergaya...

agak2 gua bole dapat pelempang tak lepas tu???

15 comments:

AIZAT BARON said...

awek tu bg kaki kot...
ceh..ngan awek kalz pn lu da geron...
ni plak gadis2 kat luar...
rasa2 rambut pengkid lu leh cari mkan kot...hehehe

Shafri said...

u can do it.. wakakaka.. hensem kot.. menawan hati si awek tue.. wakaka..

Pan said...

jat - kalo org len gua x goyang beb...stakat ni baru sorg je awek kasi gua goyang...n u know exactly which girl...

shafri - pergh...org ke 10000 yg ckp ak hensem...mekasih!!!haha...

WAWA GHANI said...

bukan pelempang aja,
tapak kaki sekali akn kamu dpt.
lebih2 lg kalau kasut dia da lame x mkn org..

Pan said...

gadis merah hitam - weh garang btol!!

Mr FiQ D cNi said...

awek 2 xckap bnyak..dia kta "lu gila k sewel"wakakakak..
lu pnya scndal nk ltak mna???(brader kl) lu asa pnah mkan ksut saiz 7 x???(brader kl ckap)..

tpi lu pnya rmbut mmg tbaik ar dri ladang..wakakakakak...nmpak jmbu siot....

Pan said...

lu nk rambut cm gua ke???
elak lu dpt free2 je...
haha...

mlm ni ikot gua g bakar kedai bodo 2...

~miena^^ said...

awek tu ley bagi lebih dari tu..
hahahhaa
kalo dah adore sangat mintak no fon la bro!
br gentleman!!

Pan said...

mana de doe...
bnde 2 biasala....
dis day ko nmpak minah 2 cun...
n den d next day ko da x rase pape...
so ak rse x yah kot mntak2 no fon...

asbestos kulukux said...

dr myanyi bek ko wat2 mati...pas2 di msti tlong ko...klu die tgk mke ko mnakutkan die terajang je kot...

FAZ said...

face one on one 'otai kl' dulu.
kalau lu menang, mana mana gadis pon akan sangkut sama lu.

Unknown said...

kalau aku awek tu aku akan nyanyi bersama hahah

Pan said...

chot - confem kne trajang...ye la mke yakuza kn???

faz - kecah otai kl ni...set time...slumber gua hadap dia...

qawi - kalo awek 2 nyanyi skali ngan ak mmg ak tampar terus...ak cakap "potong stim btol r org nk nyanyi!!"

AlCapone. said...

Berani Ke?


heh

Pan said...

al-farouque - gila??
on the spot kne bunuh wey..