Wednesday, August 19, 2009

enggang sama enggang, gua sama najib dan as'ad...wtf??

gua duduk dalam kelas control...
gua buat kerja dengan tekun...
tiba2 gua nampak ada sekumpulan pelajar sedang berborak...
ok nampak meriah...
kalau boleh gua nak join...
tapi gua sedar diri gua siapa...

gua tau kalau gua ditanya jawapan gua akan terbatas kepada 3 jawapan iaitu...

"erm...ye kot?"

"erm...entah.."

dan paling memalukan kalau gua kene cakap begini...

"erm...tanya faz!!"

damn!!!

notakaki : celaka...budak2 dean list pon dah pandai berborak dalam kelas!!!

7 comments:

tuan tanah said...

haha. kau pehal? kera sumbang..

aku suggest kau gi masuk class communication skill.

'Izzah Mohd Najib said...

hahhahahhaahha.. lwk2.. join je la.. bt muke seposen.. hehe

~miena^^ said...

aku pon penah rasa camna ko rasa,,,huhu

Pan said...

tuan tanah - haha...kera sumbang ko kata...ok den next week gak ak register msk klas communication skill...tapi kalo dorg tanya cmne nk wt power circuit utk forward reverse ak nk jwb pe??

pipoza - muka ak kalo ikot pasaran saham dunia mahal kot...so x bley wt la mke sposen ni...haha...

miena - kalo ko msti slalu sgt rse cmtu kn??? haha...lek2...

FAZ said...

gua dah syor kan ke pihak atasan.diorang dah pertimbangkan nak masukkan lu ke dalam senarai 'Calon Bakal Dapat Dean List'

++ kalau lu tolak tawaran jadi calon 'otai kl' akan bertindak!!

Mr FiQ D cNi said...

ko kna sdar dri ko spe...
diowg owg yg hebat..
ksian ko erk...'di anak tirikan oleh kwn2 sdri..
hahahahah

Pan said...

faz - brani otai kl nk bertindak???

fiq - kesian gua...