Monday, May 4, 2009

Ini sudah dikira satu kemajuan...

Gua makin lama makin ketandusan idea untuk menulis enty baru...
bukan apa, memang tiada apa yang boleh diceritakan...
langsung tak ada benda yang menarik yang bole gua ceritakan...
(kecuali Man U menang lawan arsenal)

Nasib baiklah si shapri ni bagi award kt gua...
ada la jugak point gua nk buat entry baru...
gua dapat award ni...

"Rockest blog ever"

gua pon x tau apa yang rocknye...
bukan gua suka achik spin ke??
haha...
neway thanks dude...
tapi, orang kata zaman sekarang ni bukan ada benda percuma...
bagi award tapi suruh gua jawab soalan...
apa cerita??
siap ada rules lagi....
ni rules dia...

Rules~..

1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda..
2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini..
3. Setiap blogger mesti menyatakan 5 perkara yang anda ingin lakukan dan describe sebelum memilih penerima award seterusnya.
4. Anda perlu memilih 3 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka..
5. Jangan lupa melawat blog rakan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag..

wah...
banyak songeh...(jangan mara)
haha...

5 fakta menarik tentang shafri @ aku gumbira:

i) unik...ye unik...haha...
ii) bekas pelajar mrsm beseri(whoa!!)...
iii) pengasas bahasa shafri...
iv) orang kedah..
v) baik orangnya..

kemain lagi gua puji lu...
member2 cincai kira...
rm 50 bole??

gua nk bagi award ni kt:

i)chot
ii) jat
iii) fiq

pepandai lah lu sume...
nak buat apa ngan award ni pon gua x kesah...
ok2 gua x nak merapu lagi..
out!!!

notakakishafri: banyak sangat award la...gua x nak yg lain...haha...letih nk jawab soklan...

4 comments:

Hazzy Ishak said...

ketandusan idea..?
;)

AIZAT BARON said...

ermmmmmmm......

AIZAT BARON said...

ermmmmmmm......

Shafri said...

dammmed.. bhasa shafri.. hakhakhak.. shempoi kot.. wakakaka.. layak2.. hehe.. nk final dh nih.. busyyyyy.. 20 lbeyh nih.. ak bear n pkya.. turun kl.. lalala