Friday, May 8, 2009

Hari jumaat yang malang!!!

mulakan entry ini dengan satu carutan....

BABI!!!

bukan marah tanpa sebab...
tapi marah sebab barang gua telah dicuri...
yang buat gua lagi geram is dat pencuri ada depan mata...
tapi dengan muka line clear dia, orang langsung tak syak...
celaka...

baik...
hilangkan marah dengan lagu ini...
memang ditujukan khas pada pencuri...
kepada pencuri...
muka lu pon dak2 ni dah cam...
kete lu pon dak2 ni dah cam...
jumpa lu siap...

amaran: lagu ini mengandungi banyak kata-kata kesat. Lu tak kental jangan dengar..



Gua tau barang gua tu dah konfem2 kena jual...
cakap banyak pon tak guna...
baik gua cerita pasal benda lain...
gua sekarang sedang meng-stalk seorang awek ni...
jangan takut, gua bukan pervert...
gua hanya stalk dalam rangkaian sosial di internet sahaja...
tak lebih dari itu...
dan lagu ni khas untuk 'si dia'...



haish...
kena kerjalah gua cuti ni...
nak beli balik barang gua...

notakakicuri: ada lubang laptop murah roger gua...rege cun, barang tiptop gua angkat...lagi satu, nak 20% diskaun kat topman bulan depan roger gua...

6 comments:

Hazzy Ishak said...

aish!!
kenapa tak panngggg ke skali!!

FAZ said...

nyesal gua blah awal!!!
kalau gua lepak sampai budak budak letrik balik mesti tak jadi macam ni.

errrr....dislkaun tu gua nak lebih boleh?

dauskecik said...

tu aa ko fazz..cepat sangat nak balek..hehehe..wutever,ape yg da jd tu kite jdkan pengajaran k..aku turut simpati n xpuas ati ngan ape yg da jd..huh!!~

asbestos kulukux said...

xdpt ak nk tgk muke ko yg marah+cuak+seksi...nak beli allspark ak??topman 2 ap???org miskin mmg tak tau...blanje r ak stoking pon jdik r.

Pan said...

miss hazzy - nasib baik x sempat je..kalo x mmg da panngg da...jgn kata skali 2-3 kali pon belum puas g..haha...

faz - bole...30%..amacam??

daus - malam ni ak dtg uma curi laptop ko...

chot - allspark ko canggih sgt...gua x reti laptop canggih2 ni...topman 2 kdai kondom la bodoh!!

'Izzah Mohd Najib said...

len kali nk eja babi.. biar sempoi sket.. cmni ha.. VAVI!!! kah3..