Friday, October 23, 2009

Kalau duduk di Seremban, sila pilih kawan yang betul!

Jika lu suka melawak, sila melawak pada masa yang sesuai...
contoh masa yang tidak sesuai:

gua : Wei minyak nak habis ni...cari kiosk dulu, tak kisah la apa pon.
aaa : Ok2 nanti aku jumpa aku cakap.
bbb : Ok...
gua : Aite...

bila dah sampai esso...

aaa : Weh kau nak isi esso ke?
gua : Ha la...nak kering dah minyak ni...
aaa : Jangan doe...mana boleh kancil isi esso...jahanam nanti!
gua : Asal lak? Selama ni aku isi ok je...
aaa : Pasal tu la kereta kau macam ini...
bbb : Kecoh lak ai...depan sana ada shell...kalau tak nak esso isi shell je!
gua : Yela2...

Lepas tu gua pon pergilah isi minyak shell...
Minyak dah isi gua pon tanya si aaa...

gua : Asal lak tak boleh isi esso doe?
aaa : Bahaya doe kancil masuk esso...
gua : Eyola...den tanyo ni...
aaa : Gila kau...nak bagi kancil masuk tempat harimau? Esso kan harimau doe...
gua : Kanina lu! Kering minyak kereta aku tadi kau nak buat apa?
bbb : Macam b**i pon ada kau ni...
(si aaa memasang radio dengan kuat sambil menyanyi.)

Sia-sia kena maki hamun...
So moral of the story is?
Melawak biar bertempat ok?

notakaki : exam final nak dekat...tapi gua masih steady dengan fb, blog, menknowpause, youtube dll. Mak bapak gua tau konfem angin kan?

5 comments:

Mr FiQ D cNi said...

law bapak lu taw..cmform dia rembat lu punya ladtop kasi buang jauh2..hahahahaha..xpe2 t aku gtaw pakcik deris...

SUXX said...

itula jgn lurus sgt. haha

nadia said...

haha.
memang kurang asam.

cHEnTa TiKa said...

hahaah lawak...

Anonymous said...

lols!