Monday, November 10, 2008

People beware...

Arini gua nk cter ckt psl penyakit "NASRULBUDAKPELAQ"...
Gua yakin ramai diantara korg sume blom pnah dgr sakit ni...
Berjaga-jaga lah...kerana penyakit ini amat berbahaya...
antara simptom2 penyakit ini ialah:
i) mata mcm pelaq...
ii) perangai mcm pelaq....
iii) bercakap mcm pelaq...
iv) ketawa mcm pelaq...
v) muka pon mcm pelaq...
vi) sbb tu nama penyakit ni "NASRULBUDAKPELAQ"...


Penghidap penyakit ini selalunya tak dpt express their feelings well...
Oleh itu penjaga kpd pesakit itu perlu memahami facial expression pesakit itu dgn baik utk memahami kehendak mereka...
Gua ckp cmni sbb gua de mmbe yg da kne sakit ni...
Dibawah ialah expression yg sering dgunakn oleh pesakit2 yg menghidap penyakit ini...


Ekspresi muka ketika hendak

ke tandas.

Ekspresi muka ketika lapar.

Ekspresi muka setelah kenyang



Gua mintak maaf kalo mmbe gua ni buruk...
gua ngaku mmg de buruk...
so jaga2 la ok???
jgn kene sakit yg sama cm mmbe gua ni....
















1 comment:

FAZ said...

tu bukan penyakit...dia mmg semulajadi camtu!!